bokstavslandet.blogg.se

En tjej med adhd och asberger kommer här att skriva sina tankar. Lite om min förvirrade vardag. Lite dikter, noveller och annat smått och gott kommer nog att dyka upp här. Ja det som finns i mitt huvud för stunden. Inte allt för då skulle inte sidan räcka till men vissa saker. Nöjsam läsning. Ursäkta stavningen är dyslektiker med.

4 nov

Publicerad 2014-11-04 22:48:05 i Allmänt,

Hej hej nu var det ett tag sedan har varken orkat eller haft tid att skriva. Det har varit mycket nervositet inför läkarmötet i torsdags förra veckan men han är bra förstår och går att prata med. Sjukskriven till siste februari. Sen efter jag varit där köpte vi nya mobiler. Z3 Compact tror ja de hette. Lite annorlunda men mycket snabbare. Sedan på lördag var jag och handlade lite inför hallowin ( skum stavning) på lördag var jag på gården lite kul alla syskon var där och syskonbarn. Käkade pumpapaj. Fast jag var rätt så trött då efter läkarbesöket och det med mycket folk och mycket liv blev lite för mycket. Men sen när jag körde hem fick jag stanna några gånger så jag inte skulle somna bakom ratten. Läskigt att bli så trött så fort. Men en liten tupplur hemma var jag redo för nästa fest hos grannarna. Det var och kul men och ganska utmattande för mig. Så på söndagen städade jag lite. Diskade torkade golvet i köket och torkade av väggen i trappan. Men det blev tidigt i säng. I går kapade och klöv vi ved. Sen åkte vi till en granne. Och i dag har hela dagen varit fulltecknad. Först vek jag tvätt och sorterade lite glas. Sen möte mellan 10 och 12 sedan lämnade jag in ps3 spel på en secondhandbutik lämnade sjukintyg på jobbet handlade massor mat mm. Hem käka och har nu i kväll diskat och gjort 16 burkar med drottningsylt. Så nu är jag och trött. Men inte så trött i huvudet. Så nu ska jag slänga in tvätten i torktumlare och sen sova. Så jag säger godnatt från skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Starblaze

Tjej- 79 med adhd och asberger. Älskar att skriva, dikta, sjunga och måla och umgås med mina hundar. Tycker om kor, djur, natur och övernaturligt. läs mera så får du veta mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela