bokstavslandet.blogg.se

En tjej med adhd och asberger kommer här att skriva sina tankar. Lite om min förvirrade vardag. Lite dikter, noveller och annat smått och gott kommer nog att dyka upp här. Ja det som finns i mitt huvud för stunden. Inte allt för då skulle inte sidan räcka till men vissa saker. Nöjsam läsning. Ursäkta stavningen är dyslektiker med.

13 okt

Publicerad 2014-10-13 22:43:00 i Allmänt,

I dag har jag ont i min stortå. Sparkade i något i går och böjde upp en del av nageln så det började blöda under och så spräckte jag lite med på nageln inte så mycket men tillräckligt för att det ska göra ont. 
Annars har vi mest städat i dag försökt få lite ordning i oredan. 
Och jag har virkat på min halsduk.
Den blir snygg.
Ja annars så vet jag inte riktigt vad ja ska skriva. Funderar till och från på mina historier så klart.
Och nu har jag just bäddat rent i sängarna. Det blev två grön/vit randiga sett jag bäddat med ren bomull skönt och svalt och fräscht.
 
Sedan får jag lite spö på yatfy som jag spelar på mobilen. Det är inge jumbo förlora lekfull provspela. Så det kan jag rekommenderar.
Yatzy world gratis och bra.
Nu ska ja spela lite till och sedan sova.
 
Så godnatt från skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Starblaze

Tjej- 79 med adhd och asberger. Älskar att skriva, dikta, sjunga och måla och umgås med mina hundar. Tycker om kor, djur, natur och övernaturligt. läs mera så får du veta mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela