bokstavslandet.blogg.se

En tjej med adhd och asberger kommer här att skriva sina tankar. Lite om min förvirrade vardag. Lite dikter, noveller och annat smått och gott kommer nog att dyka upp här. Ja det som finns i mitt huvud för stunden. Inte allt för då skulle inte sidan räcka till men vissa saker. Nöjsam läsning. Ursäkta stavningen är dyslektiker med.

16 okt

Publicerad 2014-10-16 22:32:49 i Allmänt, dikter,

I dag har jag simmat för första gången på länge. Det är så skönt på något sätt Doften av bassäng Vatten som stänker Hjärtat som slår Av ansträngning hårt Längd efter längd Musklerna arbetar Huvudet tömms Ju länge man simmat Räknar i huvudet Längdernas antal Simma tag för tag Så är målet snart klart Ja jag gillar att simma. Bara synd att det blir så sällan. Det är något med vatten och mig. Just att simma eller bada tycker jag är skönt. Nä nu håller jag på att somna s godnatt från skogen och sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Starblaze

Tjej- 79 med adhd och asberger. Älskar att skriva, dikta, sjunga och måla och umgås med mina hundar. Tycker om kor, djur, natur och övernaturligt. läs mera så får du veta mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela