bokstavslandet.blogg.se

En tjej med adhd och asberger kommer här att skriva sina tankar. Lite om min förvirrade vardag. Lite dikter, noveller och annat smått och gott kommer nog att dyka upp här. Ja det som finns i mitt huvud för stunden. Inte allt för då skulle inte sidan räcka till men vissa saker. Nöjsam läsning. Ursäkta stavningen är dyslektiker med.

6 Jan -16

Publicerad 2016-01-06 20:32:00 i Allmänt,

Nu badar sambon och jag. Han ska jobba i morgon och jag ska få däck omlagda till vinterdäck. Det är till föresten.
I går fick jag mitt första refuseringsbrev från ett förlag.
Tråkigt men knappast oväntat.
Inte så att jag inte tycker min bok är dålig. Men den är ju rätt udda.
Så man får väl räkna med sånt då.
I dag tvättade jag en filt/pläd för hand eftersom vårt vatten till tvättmaskinen har frusit.
Det var jobbigt kan jag säga.
Sen har jag satt på sommardäck på forestern och tagit av dom vi ska skifta.

Så i morgon får jag byta däck igen på den. Kul.
Sambons föräldrar var här en sväng och tog med sig vinterdäcken i sin bil.

Nu kommer jag inte på mer att skriva så hej då för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Starblaze

Tjej- 79 med adhd och asberger. Älskar att skriva, dikta, sjunga och måla och umgås med mina hundar. Tycker om kor, djur, natur och övernaturligt. läs mera så får du veta mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela